Platforma dla firmy Brown-Forman Polska

Klient

Brown-Forman Polska

Co zrobiliśmy?

Jako Youngmedia byliśmy odpowiedzialni za:

  • Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie konkursu
  • Opracowanie mechanizmu konkursu 
  • Realizację serwisu internetowego i hosting 
  • Kreację graficzną reklam 
  • Strategię komunikacji i zakup mediów 
  • Codzienną obsługę konkursu: weryfikację zgłoszeń, wysyłkę e-maili informujących o wygranej, udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem formularza na stronie 
  • Obsługę prawną: opracowanie regulaminu konkursu.
Pobierz PDF z realizacją

Wyzwanie: 

  • Wzrost świadomości marek Brown-Forman wśród przedstawicieli handlowych i sprzedawców
  • Poszerzanie wiedzy o historii produktu, znajomości oferty i różnic smakowych pomiędzy produktami Brown-Forman
  • Opracowanie programu motywującego pracowników Brown-Forman Polska do zwiększania sprzedaży, głównie w okresie największego boomu sprzedażowego, czyli październik – grudzień.

Rozwiązanie:

Jako Youngmedia byliśmy odpowiedzialni za:

Jako Youngmedia byliśmy odpowiedzialni za:

  • Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie konkursu
  • Opracowanie mechanizmu konkursu 
  • Realizację serwisu internetowego i hosting 
  • Kreację graficzną reklam 
  • Strategię komunikacji i zakup mediów 
  • Codzienną obsługę konkursu: weryfikację zgłoszeń, wysyłkę e-maili informujących o wygranej, udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem formularza na stronie 
  • Obsługę prawną: opracowanie regulaminu konkursu.

Efekt: 

W 2015 r. do zabawy przystąpiły 732 osoby. W porównaniu z analogicznym okresem w 2014 roku, sprzedaż Finlandia Vodka wzrosła o 4% a whiskey Jack Daniel’s o 17%.

W 2016 r. do udziału w konkursie zgłosiło się  851 osób. W porównaniu z analogicznym okresem w 2015 roku, sprzedaż Finlandia Vodka wzrosła o 5%, a whiskey Jack Daniel’s o 12%

W przeprowadzonej ankiecie aż 95% uczestników stwierdziło, że program Brown Forman Desert Challenge 2 przyczynił się do wzrostu wiedzy na temat produktów i/lub zwiększenia sprzedaży. 

Platforma firmy Atlas

Zobacz kolejną realizację

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Spodobała Ci się nasza oferta? Napisz do nas!


    Rafał Rakoczy CEO

    Rafał Rakoczy

    CEO

    pl. Baczyńskiego 2
    43-100 Tychy
    Tel 502 678 564
    kontakt@youngmedia.pl

    YoungMedia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w 43-100 Tychach, przy pl. Baczyńskiego 2, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy – KRS 0000914031, wysokość kapitału zakładowego:
    5000,00 zł, NIP: 6462990922, REGON: 389832035